Polecane gazetki
Opinie o sieci Black Red White
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • 02/06/2017
Kupiłam meble na ulicy Wiśniowej w Szczecinku. Wbrew późniejszym zapewnieniom personelu nie zaproponowano mi montażu, jedynie transport i wniesienie za dodatkową opłatą , w związku z czym byłam pewna, że zostaną dostarczone zmontowane. Przykra niespodzianka spotkała mnie po przywiezieniu mebli, dodatkowo okraszona mało uprzejmym zachowaniem SZANOWNYCH PANÓW świadczących usługę.Po zgłoszeniu zastrzeżenia w salonie dowiedziałam się,że "sama zrezygnowałam " z montażu, który mi ponoć zaproponowano(chyba cierpię na nieuświadomione zaniki pamięci, wspólnie z moim mężem zresztą),.Dowiedziałam się, także, że "słowo przeciwko słowu" , a mimo chęci wniesienia przez nas żądanej opłaty(którą to ze śpiewem na ustach uiścilibyśmy od razu na początku-gdybyśmy o niej rzeczywiście wiedzieli)- montaż może się odbyć ewentualnie za kilka dni. Prym w dyskusji wiódł rzeczony PAN, zajmujący się dowozem mebli i ich wnoszeniem, ale wcale nie ustępowali Państwo,którzy zawierali z nami umowę i załatwiali pozostałe kwestie.W sumie-absolutnie tego sklepu nie polecam, na początku zwodniczo miło i uprzejmie, potem-po zawarciu umowy--daleko od uprzejmości, profesjonalizmu, już o ludzkiej życzliwości nie wspomnę. Dodam, że w tym samym czasie kupowałam meble w 3 różnych innych salonach meblowych i na szczęście jedynie ten okazał się tak fatalnym wyborem.
Default avatar
  • DDD
  • 25/03/2017
Sklep w Kamieniu Pomorskim omijać szerokim łukiem. Kupować w Trzebiatowie czy w jakimkolwiek innym mieście w Polsce . Na pomorzu wszystko jest razy dwa. To samo dotyczy jakichkolwiek hurtowni w tym rejonie. Poprzednia moja opinia dotyczy tylko zaprojektowania małej kuchni... Wszyscy budujący domy na wybrzeżu zaopatrują się w punktach z południa polski. Dotyczy to również firm budowlanych. Taka jest mentalnośc ludzi na pomorzu.
Default avatar
  • DDD
  • 25/03/2017
Trzeba uważać ... W normalnych sklepach sieciowych typu Leroy Merlin czy Castorama projekt kosztuje 200złotych,ale gdy kupuje się po zaprojektowaniu zaprojektowaną rzecz wg projektu,to tę sumę się odlicza od ceny towaru . W niektórych punktach jest dezinformacja. Człowiek powinien być poinformowany o kosztach projektowania przed zawarciem jakiejkolwiek umowy,a nie jest . Dopiero po konsultacji płaci się 100zł i tydzień po czasie dostaje się umowę ,że koszt całego wykonania projektu kosztuje 500 złotych . Nie ma się pewności czy ta osoba zrobi dobrze projekt.
Default avatar
  • darek
  • 20/03/2017
Witam! Na początku miesiąca zakupiłem kanapę do pokoju w sklepie przy ul Sikorskiego 10 w Płocku. Kanapa dojechała w terminie tak jak obiecano. Życzliwa i fachowa obsługa. Uśmiechy dla Pani która mnie obsługiwała.
Default avatar
  • Nata
  • 10/02/2017
Witam! Nie polecam przywiozły meble poprosili za dowóz 30,00 zł i zapytali czy będzie ktoś dla rozładowania powiedziałam ze w domu jest tylko kobieta i dziecko ,więc powiedzieli ze ok poradzą. Zadzwonił kierowca był sam i pozostawił meble przed drzwiami nic nie zostało z 12 latką próbował w nieść te pakunki a Pan się przyglądał .jak kupicie u nich meble to zamów cię ekipę do wnoszenia .Pozdrawiam
Default avatar
  • Monika
  • 29/11/2016
Witam kupiłam meble do pokoju syna w brw.Meble dojechałem w ciągu niecałych 2 tygodni.Miła i fajna obsługa.Polecam bardzo sklep przy Sikorskiego 10.Podziękowania dla Pani która mnie obsługiwała za cierpliwość☺
Default avatar
  • Łukasz
  • 26/10/2016
Chciałem się z Państwem podzielić opinią dotyczącą projektu kuchni w BRW przy ul. Serbskiej w Poznaniu. Jako, że jestem na etapie poszukiwania kuchni na wymiar zachęcony reklamami (nie mając rozeznania w rynku) udałem się do w/w sklepu uprzednio umawiając się na wizytę. Zabrałem ze sobą projekt z wymiarami kuchni. Przekazałem projektantce jakie szafki i gdzie chciałbym mieć, gdzie ma być zlew, zmywarka i inne potrzebne rzeczy do zaprojektowania kuchni. Po ok. godzinie powstał projekt kuchni. Nadmienię, że osoba projektująca miała „jakotakie” pojęcie o tym co robi a przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie. Być może było to spowodowane adnotacją przy imieniu i nazwisku „uczę się”. Wyszedłem jednak z założenia, że każdy się kiedyś uczył i dam Pani szansę. Jednak po czasie uważam, że taka osoba powinna mieć jeszcze nadzór kogoś bardziej doświadczonego. Całkowity koszt kuchni wyniósł 16 tyś, co wydawało się trochę zawyżoną ceną ale... Zostałem uprzedzony, że koszt projektu to 100 zł i jest to zrozumiałe -w końcu nikt nie chce pracować za darmo. Jednak odmowa wydania klientowi tego za co przecież zapłacił to jakaś paranoja. Na moje pytanie dlaczego nie mogę otrzymać wydruku padła odp „ tak się umówiliśmy tutaj z projektantami” Pozwolono mi zrobić zdjęcie projektu telefonem z monitora. Abstrakcja ! W czasie projektu zjawił się klient, który już ma kuchnię z BRW i zapytano go czy jest zadowolony. Okazało się, ze średnio ponieważ ekipa montażowa nie była w stanie zrobić wszystkiego co zostało zaprojektowane. Ponadto rozmowy między projektantami (przy potencjalnym kliencie), że znowu czegoś na montażu nie zrobili albo nie pasowało to średni pomysł. Zniesmaczony podziękowałem i wyszedłem 100 zł lżejszy bez projektu. W trakcie poszukiwań trafiłem z polecenia do BLACK-ART na ul. Krzywoustego. Niebo a ziemia tak należy powiedzieć- fachowe doradztwo, co gdzie i jak. Okazało się, że w projekcie z BRW kosze w szafkach nie miałyby szansy się w pełni otworzyć – teraz wiem o czym mówił niezadowolony klient w BRW. I na koniec cena praktycznie takiej samej kuchni na podzespołach blum (tak jak w BRW) 13 tys. czyli 3 tys. w kieszeni. Sam projekt był całkowicie darmowy – nie pobrano ani złotówki + otrzymałem kilka wydruków z każdej perspektywy. Tyle w temacie. Decyzje gdzie zamówić kuchnię pozostawiam potencjalnym klientom.
Default avatar
  • teresa
  • 15/09/2016
w połowie września zakupiłem sofę w brw. Poinformowano mnie że termin realizacji jest ok. tygodnia od złożenia zamówienia. Sofa dojechała w ciągu tygodnia. Miła obsługa. Plus za cierpliwość i uśmiech dla Pani która mnie obsługiwała. Polesam zakupy w salonie brw w Płocku przy Sikorskiego 10.
Default avatar
  • maciek
  • 11/08/2016
Witam na początku miesiąca kupiliśmy z żoną szafę i komodę do salonu. Polecam wszystkim zakupy w brw. Meble są dobrej jakości i ładnie wyglądają a do tego są funkcjonalne. Dziękujemy Paniom ze sklepu przy Sikorskiego 10 w Płocku za pomoc . Jesteśmy zadowoleni polecamy zakupy w tym sklepie.
Default avatar
  • asia
  • 28/07/2016
Witam zamówiłam kuchnię na wymiar w brw w Płocku ul. Sikorskiego 10.Jestem bardzo zadowolona. Szafki ładne i funkcjonalne. Fachowa i miła obsługa zawsze chętna żeby doradzić w wyborze Panowie od montażu pełen profesjonalizm. Jest to kolejny zakup w tym sklepie.Polecam
Default avatar
  • iwona
  • 25/07/2016
Witam serdecznie, miesiąc temu kupiłem w sklepie przy ul. Sikorskiego 10 w Płocku wyposażenie do pokoju dla dziecka szafa, łóżko i biurko. Wszystko udało załatwić się jednego dnia. Miła i profesjonalna obsługa. Panie sprzedawczynie bardzo uczynne i pomocne. Polecam zakupy w tym sklepie. Radek
S3 1981784 619632308112908 1635745890 n
  • 30/05/2016
Ten sklep to jakaś kpina z klienta.9 maja małżonka zamówiła sofę.Wzięto od niej oczywiście zaliczkę i poinformowano że czas oczekiwania do 2 tygodni.Ok czekamy.Po upływie około 1,5 tygodnia żona dzwoni do sklepu aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa sofy.I tu pierwsza niespodzianka.Sofy nie ma i nie wiadomo kiedy będzie.Chyba do końca miesiąca.Chyba!Może!Prawdopodobnie!Ok czekamy.30 maja żona dzwoni ponownie z zapytaniem.Odpowiedzi można już się domyślić.Sofy nie ma i nie wiadomo kiedy będzie,może za tydzień.Nadmienię że przez cały czas czekania nikt z personelu nie pofatygował się zadzwonić i poinformować o zmianach terminu.Zdecydowanie odradzam skoro śmierdzi im kilka stówek
Default avatar
  • Paweł
  • 26/04/2016
Kierownictwo do d-y. Sprzedawczyni podobnie .Jedynym inteligentnym człowiekiem jest tam sprzedawca.
Default avatar
  • Jowita
  • 21/03/2016
Witam serdecznie,zakupiłam w tym sklepie meble kuchenne na wymiar.Po czym Pani,która obsługuję sklep i robi pomiary kazała mi sama dokonać pomiarów "bo ona nie ma czasu".Po dokonaniu pomiarów przeze mnie zamówienie mebli zostało przyjęte.Wspomnę jeszcze ,że upierałam się przy tym aby Pani dokonała jednak tych pomiarów.Po dwóch tygodniach przyjeżdzają panowie na montaż.Okazuję się,że boczna ścianka od zmywarki nie pauje.A dlaczego?Ponieważ ściana /podłoga jest krzywa.Wina został zrzucona na mnie.Panowie zabrali tą boczną ścianke do poprawy.Jednak Pani obarczyła mnie dodatkowymi kosztami w kwocie 70zł gdzie 20zł musiałam wpłacić jako zaliczka.Byłam zbulwersowana tym faktem poprosiłam o rozmowe z kierownikiem sklepu,który potwierdził wersję swojej sprzedawczyni.Drodzy Państwo jeżeli zostałabym poinformowana,że ze względu na dokonanie przeze mnie złych pomiarów w sensie ,że podłoga jest krzywa musze ponieść wszelkie koszta jeżeli któryś z montowanych mebli nie będzie pasował.To z całą pewnością zrezygnowałabym z usług firmy BRW.Po zaistniałej sytuacji zadzwonilam do obsługi klienta i kazano umieścić mi tutaj swoją opinię i nie płacić za koszta bocznej ścianki.Wspomnę jeszcze,że Pani nie chętna była do zrobienia mi projektu,zapewniała mnie,że większość klientów przychodzi z własnymi projektami.A więc zrobiła to z wielką łaską.Jednak dodam jescze to iż jedna z szafek stoi na nóżkach a pod nóżki zostały dodane resztki mebli ,które zostaly z docinania mebli.Posiadam zdjęcie,które bardzo chętnie prześle/dostarcze w odpowiednie ręce.Nr mojego zamówienia 259/MSG/2016 bardzo proszę o weryfikację mojej opinii.Co dalej robić??Joanna
S3 602474 101358830032926 2099245928 n
  • 22/01/2016
Najgorszy sklep pod sloncem
Default avatar
  • Olek
  • 30/05/2015
Zdecydowanie polecam! Szybko, sprawnie. Plus za jakość, myśleliśmy że jak na sieciówkę będzie słabo. Tymczasem to już nasza druga kuchnia z BRW i we wcześniejszym mieszkaniu służyła 8 lat, ta mamy nadzieję że również będzie trwała. Drugi raz była miła i fachowa obsługa, znają się na kuchniach i widać że lubią co robią. Bez zarzutów, polecam, 5/5
Default avatar
  • Anna
  • 02/05/2015
Fatalna Firma. Czekam na meble juz ponad miesiąc. Towar zapłacony i nie wiadomo kiedy ktos go wyprodukuje. Tragedia!!! To są ostatnie moje zakupy w tym sklepie!!!!
Default avatar
  • Mal.M
  • 28/03/2015
Porównywałam cenę i po wszystkich upustach na dużej kuchni wyszło taniej niż w 4 okolicznych pracowniach stolarskich, do tego transport i montaż gratis. Projekty wysokiej jakości, można do woli zmieniać i tworzyć wszystko zgodnie z własną wizją, przy tym wykorzystując wiedzę projektantów. Pomogą, doradzą, zamontują. Polecam BRW Nysa na Poniatowskiego 5a
Default avatar
  • Witek-Oldrzychowice
  • 26/02/2015
Szybko, w dobrej cenie, kuchnia wygląda tak jak chciałem. Solidny kontrahent
Default avatar
  • Grażyna-ter
  • 21/02/2015
Dlugo zastanawialam sie nad wyborem, porownywalam oferte kilku pracowni stolarskich i konkurencyjnych firm. Wybor padl na salon BRW na Wyspiańskiego i jestem zadowolona. Kuchnia zrealizowana w terminie, uzytkuje sie komfortowo, zaprojektowana dokladnie tak jak zaplanowalam i wyszlo calkiem niedrogo.
Default avatar
  • Beata
  • 18/02/2015
plusy: +duzy wybór materiałów i systemów prowadnic +wykwalifikowani, pomocni i praktyczni projektanci +dobra lokalizacja i mnogość salonów +możliwość reklamacji, fabryka i sieć jest największa w polsce, więc z reklamacją nie ma problemów +możliwość transportu i montażu +jakość i trwałość (użytkuję kuchnie 85 Play Street) minusy: -czas oczekiwania na meble -płatny transport -przedpłata
Default avatar
  • Małgosia
  • 14/02/2015
5.5/6 Te wszystkie opinie potrafią nieźle nastraszyć... :)) Brałam kuchnie z BRW, model Royal i jestem pozytywnie zaskoczona. Po sieciówce oczekiwałam niewysokiej jakości, tymczasem kuchnia stała się miejscem w któym najbardziej lubię przebywać (jakkolwiek szowinistycznie to nie zabrzmi :)) ). Polecam, głównie ze względu na profesjonizm projektantów i jakość wykonania.
Default avatar
  • piotr
  • 09/02/2015
Sklep niczym nie zachwyca- płatny transport!!! Muszą się jeszcze wiele nauczyć od konkurencji z Milanówka czy Pruszkowa.
Default avatar
  • Sabina
  • 11/12/2014
zgadzam sie z opiniami poprzedników ,zakupiłam meble 15.11.2014 dzisiaj jest 19.12.2014 a mebli ani śladu.pracownik salonu w Szprotawie stale odpowiada ,ze to wina producenta , a pracownik Black red White , ze nie maja braków magazynowych, Jeden gada na drugiego a meble może dostane od świętego Mikołaja na Gwiazdke albo Nowy Rok. Reklamuja w gazetkach towary które dopiero planują wyprodukować
S3 200508 101362783275563 2581099 n
  • Tomasz
  • 10/12/2014
Ten sklep to porażka ,zamawiając tam meble myślałem że firma (Black Red White) jest znaną rzetelną firmą .Przy zakupie powiedzieli że czas oczekiwania bedzie od 2 do 5 tygodni ale zazwyczaj zamówienie jest realizowane po 2 jest już szósty tydzień a mebli nadal niema powiedzieli ze jeszcze dwa tygodnie ,KPINA JAKAŚ!!! Nie polecam tego sklepu i to moje ostatnie zakupy u nich
S3 535912 382478225235426 7959008325920180670 n
  • Sabina
  • 08/12/2014
zakupy w tym sklepie to porazka nieodpowiedni ludzie na stanowiskach niemili nieznajacy sie na niczym na zakupiona szafe czekam juz trzy tygodnie i jeszcze nikt z obslugi niepotrafi udzielic informacji kiedy otrzymam zaplacony towar niepolecam tego sklepu to byl moj pierwszy i ostatni zakup
Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.