Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
3.6 (56 głosów)

Brak gazetek

Opinie o sieci Black Red White
Zaloguj się, aby dodać komentarz
S3 1981784 619632308112908 1635745890 n
  • 30/05/2016
Ten sklep to jakaś kpina z klienta.9 maja małżonka zamówiła sofę.Wzięto od niej oczywiście zaliczkę i poinformowano że czas oczekiwania do 2 tygodni.Ok czekamy.Po upływie około 1,5 tygodnia żona dzwoni do sklepu aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa sofy.I tu pierwsza niespodzianka.Sofy nie ma i nie wiadomo kiedy będzie.Chyba do końca miesiąca.Chyba!Może!Prawdopodobnie!Ok czekamy.30 maja żona dzwoni ponownie z zapytaniem.Odpowiedzi można już się domyślić.Sofy nie ma i nie wiadomo kiedy będzie,może za tydzień.Nadmienię że przez cały czas czekania nikt z personelu nie pofatygował się zadzwonić i poinformować o zmianach terminu.Zdecydowanie odradzam skoro śmierdzi im kilka stówek
Default avatar
  • Paweł
  • 26/04/2016
Kierownictwo do d-y. Sprzedawczyni podobnie .Jedynym inteligentnym człowiekiem jest tam sprzedawca.
Default avatar
  • Jowita
  • 21/03/2016
Witam serdecznie,zakupiłam w tym sklepie meble kuchenne na wymiar.Po czym Pani,która obsługuję sklep i robi pomiary kazała mi sama dokonać pomiarów "bo ona nie ma czasu".Po dokonaniu pomiarów przeze mnie zamówienie mebli zostało przyjęte.Wspomnę jeszcze ,że upierałam się przy tym aby Pani dokonała jednak tych pomiarów.Po dwóch tygodniach przyjeżdzają panowie na montaż.Okazuję się,że boczna ścianka od zmywarki nie pauje.A dlaczego?Ponieważ ściana /podłoga jest krzywa.Wina został zrzucona na mnie.Panowie zabrali tą boczną ścianke do poprawy.Jednak Pani obarczyła mnie dodatkowymi kosztami w kwocie 70zł gdzie 20zł musiałam wpłacić jako zaliczka.Byłam zbulwersowana tym faktem poprosiłam o rozmowe z kierownikiem sklepu,który potwierdził wersję swojej sprzedawczyni.Drodzy Państwo jeżeli zostałabym poinformowana,że ze względu na dokonanie przeze mnie złych pomiarów w sensie ,że podłoga jest krzywa musze ponieść wszelkie koszta jeżeli któryś z montowanych mebli nie będzie pasował.To z całą pewnością zrezygnowałabym z usług firmy BRW.Po zaistniałej sytuacji zadzwonilam do obsługi klienta i kazano umieścić mi tutaj swoją opinię i nie płacić za koszta bocznej ścianki.Wspomnę jeszcze,że Pani nie chętna była do zrobienia mi projektu,zapewniała mnie,że większość klientów przychodzi z własnymi projektami.A więc zrobiła to z wielką łaską.Jednak dodam jescze to iż jedna z szafek stoi na nóżkach a pod nóżki zostały dodane resztki mebli ,które zostaly z docinania mebli.Posiadam zdjęcie,które bardzo chętnie prześle/dostarcze w odpowiednie ręce.Nr mojego zamówienia 259/MSG/2016 bardzo proszę o weryfikację mojej opinii.Co dalej robić??Joanna
S3 602474 101358830032926 2099245928 n
  • 22/01/2016
Najgorszy sklep pod sloncem
Default avatar
  • Olek
  • 30/05/2015
Zdecydowanie polecam! Szybko, sprawnie. Plus za jakość, myśleliśmy że jak na sieciówkę będzie słabo. Tymczasem to już nasza druga kuchnia z BRW i we wcześniejszym mieszkaniu służyła 8 lat, ta mamy nadzieję że również będzie trwała. Drugi raz była miła i fachowa obsługa, znają się na kuchniach i widać że lubią co robią. Bez zarzutów, polecam, 5/5
Najbliższe sklepy sieci Black Red White
Godziny otwarciaAdres
09:00 - 18:00Mikołów, ul. Krzywa 1Zobacz sklep na mapie